Inredning

Igår när jag satt här hemma i lägenheten kändes det riktigt bra, vi har fått det fint! Men samtidigt finns det alltid små projekt i tankarna och små ändringar man vill göra...

Jag skulle t.ex. vilja ha ett gammalt skrivbord målat i cerise...

En sockerlåda som byrå med lådor tapetserade i olika coola tapeter med fina knoppar och ett par söta ben...

Bild från underbaraclara

Sen skulle jag vilja ha sittpuffar i glada färger och roliga mönster...

Om jag vore en "storbloggare" skulle jag även efterlysa den fina jordgloben så att någon beundrande läsare kunde sälja den till mig... Så funkar det tydligen...

Varför skulle jag vara så snål?!

Tavlor är ett annat projekt, eftersom jag levt med snetak hela livet vill jag nu ha massa tavlor! Egna foton, egna målningar och speciell  utvald "konst"!

Kommentarer
Postat av: Livet

Ett skrivbord i cerise låter fint och väldigt mycket Lina :) Är jordgloben slutsåld? :S

2011-02-15 @ 11:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0