Branäs nästa


Imorgon bär det av till fjällen för att hälsa på Fredriks vän med tjej och åka lite skidor :0 denna gång åker vi till Branäs!
Lilla Saga kommer bli väl omhändertagen av min klassis Linn!
Idag har jag haft en lektion, sen blev det bank-ärenden eftersom jag är så klantig och råkade spärra mitt kort.. Sen åkte jag en sväng till gymmet, blev kondition och mage! Har även hunnit med att handla, äta godis hos tandläkaren (Fredrik fixa sin tand för typ 5ggr...) och läsa trevliga brev! Fick tentaresultat idag med, VG på de två senaste kurserna! whopwhop!!
Nu är det dags att packa!
Btw, imorgon släpps Klings kollektion på H&M, jag tycker bäst om denna klänning!

Kommentarer
Postat av: Livet

Lyckade tentaresultat får givetvis firas med godis! Bra jobbat vännen :) Lycka till med skidåkningen ;)

2011-02-02 @ 20:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0