top notch

En fullspäckad och mycket rolig vecka har passerat!
Förra helgen var vi iväg på mc semester på västkusten, ett riktigt äventyr i, för mig, ny och vacker miljö och i trevligt sällskap! Under veckodagarna förgyllde Liv mina dagar och vi fick även besök av söta Anni (vi hann även besöka Emma!)! Det blev shopping, både i Halmstad och i Ullared, pysselkväll deluxe, tidsfördriv på stranden, filmkväll och en hel del skratt och snack!
Nu i helgen har jag varit nere i skåne för tjejhelg med mor och syster! (Liv, jag har köpt mig ytterligare ett basplagg!) Nu är jag hem hemma i mitt kära barndomsrum!

Kommentarer
Postat av: Livet

TACk för finfina dagar! Ångrar att jag inte köpte solglasögonen :P Haha!

2011-08-16 @ 09:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0