1:a advent

Har blivit riktig julstämning här i halmstad idag!
Blev adventsfika hos Pernilla med lite trevligt folk! Tog söndagspromenaden dit!
På vägen hem stannade vi till i stan där det var julskyltning! Var inne på indiska då jag verkligen ångra att jag inte köpte jordgloben... givetvis var den slut, så vi får hoppas att tomten kan fixa det ;)
Nu ligger jag i soffan och lyssnar på julmusik och smälter maten (gjorde storkok av köttfärssås).
Köpte en lykta idag som lyser i fönstret! Tack Johanna! ;)
Nu blir det kaffe och en (eller två) chokladbit(ar).

Snöade när vi gick hemåt men är bara några enstaka cm snö på backen, till skillnad från andra delar av landet!


Liv tänder ett ljus, bild från förra året på Hålland

Kommentarer
Postat av: Livet

Fin bild, den har jag inte sett tidigare..!

2010-11-29 @ 10:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0