virus...

Blev en sjukt trevlig dag i förrgår! Heldag på stan med massa shopping och pizza! sen blev det pyssel och ost/kex/vin kväll!! Kommer lite bilder senare men eftersom jag fick virus på dator vågar jag inte stoppa i kameran förrän jag är helt safe!
Igår blev en riktigt slapp fm. Sen blev det träning, är så skönt att ha börjat träna igen!! Sen blev det städ, något som var mindre roligt men välbehövt, min städvecka i kollektivet :P
På kvällen hade jag tänkt plugga men datorn skulle stå och tugga med virusprogrammet så blev chips och film, bröllopsfotografen, istället! Så får bli plugg nu istället! Kanske borde äta lite frulle först...
Later!


Kommentarer
Postat av: anni

fräscht du har gjort här, me like! saknar er så tänkte kolla vad ni hade för er. ja har det fett najs verkar som ni har de så med. har ni hittat bröllopsfotografen, ja vill se när ja kmr tillbaka. ha de fint! puss

2010-05-16 @ 17:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0