Valborg

Snacka om att jag ligger efter med sömn.. Var vaken över ett dygn igår och det gör att jag är rätt seg idag..
Var dock ett trevligt dygn! Blev en sväng på stan, köpte en fin klänning från Bikbok, god tahilunch och drog till Maxi för att handla mat inför kvällen! Sen hängde jag hos Josen en stund!
På kvällen grilla vi och åt gott hos Micis! Spelade partyalias och hade det allmänt trevligt!
Sen drog vi ner på stan! Träffade många trevliga kändisar! Rolig kväll men önskar att mina vänner skulle varit lite mer danssugna! :P Försökte med "u-raggningen", Bartendern blev lite svag!! ;) haha!

Idag ar jag främst planerat inför morgondagens presentation i kyrkan om Tanzaniaresan! Sen har Josen varit här så vi kunde skvallra lite!!
Nu på kvällen har jag sett Holger och Vilde, en film gjord av Erik Green Petersson. Man ser vårt hus i filmen och i sommras filma de massor här uppe på vägen!
Nu är det bäst jag sover!
Sweet Dreams

Kommentarer
Postat av: Livet

U-raggningen gillas! ;)

2010-05-02 @ 11:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0