Buddy!

Ska snart dra ner på stan, hämta Josen på osten och sen möta upp med mamma! Joggingdojor som står på inköpslistan.
Annars har jag inte tagit mig för så mycket idag, plockat undan lite i mitt rum men det slutar oftast med att jag röjer någon låda eller två.. idag blev det rensning av min snäck och sten samlingen...

Igår lekte jag med Jennie! Hur mysigt som helst att hänga lite eftersom vi ses så sällan nuförtiden..
Små planer för slutet av sommaren gjordes också!!
Sen blev det en promenad med Josen och hårda bud från coachen..

Kvällen avslutades med Blue crush!
Filmen som innehåller några av de mest klockrena citaten..

Freaking pain in my royal as!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0