I'm (not) a barbie girl

Varför vill killar att man ska se ut som en barbie?!

Okej, min pojvän tycker jag ska vara tjockare men han vill inners inne att jag ska ha hår som en Barbie, haha, får se om jag trotsar honom..

Idag såg jag till så jag fick ledigt, har packat lite för på torsdag åker jag HEM! Har till och med joggat en liten runda idag, i början av min vistelse här blev det ca 2 rundor i veckan iaf på senaste tiden har det väl blivit en runda på 2 veckor istället.. En anledning att längta till hösten, få lite rutiner och komma igång med träningen!

Till frukosten i fm såg jag första avsnittet av Himmelblå, ganska kul när man känner igen sig så mycket, borde plöja första säsongen nu så jag kan hoppa in i andra säsongen som går på svensk tv nu!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tycker inte heller att du ska raka halva huvudet. Vad är det för fel att i så fall raka hela huvudet??? Nej vars, det tycker jag inte heller du ska göra.

Jag har spelat i första avsnittet av "Himmelblå". I dag har jag köpte en Kristina-present till dig! Puss på Dig!

2010-07-20 @ 20:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0