Snart bär det av!

Det blev många kramar det sista dygnet på Hålland, säga hej då till alla. Kommer sakna er.. Känns konstigt att klassen ska splittras, men önskar indierna en fantastisk resa!!
Sista kvällen gick vi ner till Ristafallet där det nu är en isgrotta bakom, sjukt mysigt!

(Fredriks foto)

Jag och Cristofer skulle åka veolia dirket till Linköping i torsdags fm men när vi kom till stationen stod det att tåget var inställt.. Lite smått panik fick jag, speciellt när jag visste att resten av klassen fått stå stilla med tåget hela natten. Men hem kom vi, i tid till och med!

På kvällen kom Josen hit och myste! Igår åkte vi till Ikano och inhandlade lite smått inför resan. Sen blev det box med mamma (trotsa förkylningen). På kvällen kom Micis och Emilie hit och joina mig och Josen, tack mina fina flickor, kommer sakna er.

Idag har jag börjat packa lite, men hra tröttnat nu. Kommer gå runt och se ut som en mode katastrof under hela resan, that's for sure! Så kanske kan underhålla er med "dagens outfit" när man kommer åt en dator i vildmarken!

Imorgon kl. 13.05 går tåget mot Arlanda. Sen bär det av mot


TANZANIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0