så var lovet snart slut

Igår träffade jag söta Sofie för en långpromenad i kylan! Var trevligt men kinderna och fingrarna var lite sönderfrusna.. Hur ska jag överleva kylan i åre?
På eftermiddagen körde jag syster till tåget sen åkte jag till Micis!
Lite träning blev det och sen avslutades kvällen med en mysig filmkväll!

Starten på denna dag var inte lika bra.. Vaknade dock ganska utvilad och gjorde några swahili glosor men när jag sedan lämnade sängen och gick ner för trappan möttes jag av, ursäkta språket, diarébajs i soffan... Någon katt hade varit i farten så var ju bara börja torka upp... Till pappas besvikelse kan vi inte skylla på vår adoptivkatt Sixten, då han inte varit inne..
Sen gick jag ut för lite hårt arbete, skotta snö!
Efter vissa om och men kom jag och Micis in till stan där vi mött upp med Mandy!
Lite shopping, några hemlisar och lite inför helgens tema-party, djungeltema!!
Sen slog jag lite på mamma på kiboxen!
Annars har det inte hänt så mycket värt att berätta...
Imorgon lämnar jag Linköping, men på återseende den 28de jan!


Fick denna mycket fina bild på mailen av Micis från vår bowlingkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0