Back in Åre

Anlände till Halmstad på fredag kvällen, bussen var lite sen men som tur var så var det ett gäng kids som skulle på party som höll kvar bussen mot johanna lite längre så jag slapp stå ute i kylan!!
Kvällsmacka och snack innan vi somnade!
På lördagen promenerade vi ner på stan för en snabb runda innan vi åkte hem för lunch och fixa inför kvällen!
Tack Johanna för en rolig kväll och en fin helg!
Djungeltema belv det! Jag har dock blivit dålig på att använda kameran... Ska bli ändring på det inför resan!!
På söndagen gick jag mest och väntade på att mitt tåg skulle ta mig till åre..
Igår morse var jag tillbaka här!
Känns gött att vara tillbaka, träffa alla igen!
Men just nu känner jag mig seg och bara ligger och slappar..
Men har hunnit med lite lektioner, promenad, film och snackat med vänner! Mycket mer att hämta här!!
Åå, nu snacka jag just med Josen i Thailand på msn!!!<3

Jag och Josen på Koh Phangan 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0