18

Idag har vi haft en liten träff med rekosömnads gruppen, Blir förhoppningsvis modevisning med lite kreaktioner från kursen på jämtli! Dock när jag har farit hem, men kul ändå!
Igår tog vi tag i vårat Zanzibar/Goa Beach 2010 pass igen! Så idag är det en skön träningsvärk i magen!
När vi kom tillbaka till viking fanns det till min glädje fruktsallad kvar som vi inte lät gå till spillo utan avnjöt med glass! Kan meddela Josen att jag är lite avis på dig som kan dricka fruktshacke varje dag!!!

Har blivit kallt här igen, typ -20. Men vi trotsade vädret och tog en promenad till rista idag, vissa pälsade på sig och mig rejält :P haha, men skönt att komma ut! Rista ser ut som en frusen klump nu.
Nu ska jag kila över till hemnästet för u-café!

Har fått massa komplimanger om min nya frisyr, gör mig glad!

18 dagar kvar tills vi flyger mot Dar es Salaam!! Läser lite i min lonely planet julklapp!

Pappa tipsade mig om en jätte fin fotosida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0