Berlin till Halmstad

Då var man tillbaka i Halmstad! Inskrivning på högskolan skedde igår. Jag har inte hunnit fatta att jag ska bo här och börja i en ny klass.. Igår var jag med en stund på nollningen innan det blev hård träning på sats, nu ska jag komma iform, ikväll blir det friskis! Idag hoppade jag nollningen helt, otaggad och kände att jag hade alldeles för mycket att röja undan i lägenheten (nu kan freddieboy inte ta miste på att jag också bor här) och så behövde jag lite tid att landa.
Har ju varit dålig uppdatering pga en rolig vistelse i Berlin! Shopping, sightsing, poseing, party och mys bjöd de fyra dagarna på! Och mycket trevligt sällskap såklart!
Bildbomb blir det nu!

Här bodde vi, TACK Ling för att du stod ut med vårat kaos och för tack över huvudet!

My partner in crime

Gottegrisar hör hemma på starbucks!

BERLINMUREN-east side gallery



Vackra Liv



Nästa dag blev det ännu mer sevärdigheter


Dags för party!



Här spenderade vi sista dagen i Berlin! <3 Men det var ju SEMESTER

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att se lite bilder från Berlin. Hoppas att F&S var OK. Puss!

2010-08-24 @ 21:22:39
Postat av: Livet

Så himla nice med en liten sammanfattning av vår resa! Gillar bilderna, är det nåt vi är bra på så är det ju att posa ;P Puss

2010-08-24 @ 21:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0