Flytt pågår

Ikväll har jag flyttpackat, för i helgen blir det flytt till Halmstad men jag får inte glömma att packa en weekend väska också för imorgon åker jag till Göteborg! Idag har jag försökt bli varm i kläderna genom att hjälpa Micis att flytta, så nu ska jag vara expert inför helgen.. or not, kan inte påstå att jag gjorde såå mycket.. Blev iaf härligt häng med min fina kvartett från katedral!
Annars har det varit jobb på osten hela veckan.. men ledig imorgon, woho!!
Har inte fattat att jag ska flytta.. Kanske ska sova nu och sen bara tuta och köra imorgon! (btw, ska lugna ner mig med tutan liten, skämde ut mig i trafiken idag....)
Later folks

weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0