Vilken härlig dag!!!

Imorse sken solen när jag vaknade så då blev det till att mosa in sig i en bil och dra till åre!
Blev inte så många åk men desto mer vågade, röda backar! Stort steg för mig!!
Sen drog vi upp till toppen och glassade i solen lite! På tal om glass så vet jag vad sorbe underlag innebär nu,
har fått testa på det!

Nu blir det mat och en dusch innan jag drar till nyland för bibelklassens gudstjänst!

Belv sjukt sugen på att dra till Roskilde i år, Jack Johnson spelar, plus massa andra bra band..
men blir jobb för hela slanten i sommar istället.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag förstår precis varför du vill åka och lyssna till denna kille. Men jag tror inte känslan blir lika på Roskilde som på denna underbara film!!!!! Du kanske kan surfa i Norge!!!! Puss!

2010-04-25 @ 11:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0