Vikingborg

För vissa är det tydligen väldigt svårt att röja bevisen på att man har vistats i köket.. Detta och lite annat har vi ikväll haft krismöte om i borgen.. Med undantag på att borgen ofta ser ut som ett svinbo så är det väldigt trevligt här!! Man får väl vara glad att man är lite härdad från aussies glada hostel dagar. Kan meddela Emilie att jag inte varit med om en så vidrig disk här som på rainbow beach :P Inte heller en sådan syn som på bondi beach.. Men hostel har ju sin charm!


Imorgon ska vi ha arbetsdag, jag har valt (det slappaste) duka inför kvällen!
På kvällen blir det nämligen finmiddag! Havets läckerheter! Ska väl kanske piffa till mig lite med för ovanlighetensskull!
Btw så är det min (+2) städvecka... Så Kanske blir fint i 10minuter i slutet av veckan iaf på vår borg, vikingborg!

God natt!! Ska drömma om Whiteheaven beach inatt!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0