storstadstjej?

hej gott folk!
Har haft ett långt samtal med Josen idag, då saknar man ju dig och allt annat där hemma lite extra..

Saknar faktiskt storstadslivet. Är ju inte van att leva som en friluftsmänniska.. haha.
Vill ju åka till sthlm med på Jimmy Choo for H&M den 14 nov men blir nog inte så..

Jag brukar faktiskt inte få shoppingabstinens men känner nästan av det nu.. Men kommer väl mest få investera i underställ och annat tråkigt :P Måste dock inhandla en klänning till ett bröllop i oktober!
Nu ska vi ut och plocka blåbär :P
på återseede!

Kommentarer
Postat av: josen

haha så himla frilufsig du är .... vänta tills du kommer tillbaka hit, jag ska få dig till stadstjej på nolltid även om vi innerst inne alltid kommer va lantisar ;)

Jag har varit ute ikväll, va på Platens. det var kul men ingen utöver det vanliga , om du fattar va jag mnenar :P



Ville bara säga godnatt. Pussss

2009-09-06 @ 03:25:57
URL: http://jorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0