siffror och trådar

Igår hade jag tvättdag, det var mycket behövligt så nu på min sovmorgon har jag tagit ner all tvätt från det smockfulla torkrummet.. Det finns fortfarande nummer och trådar kvar i vissa plagg, så när dessa skymtar tänker jag tillbaka på Asiensemestern! För en resa i Asien är verkligen semester, äta ute varje måltid och lämna in tvätten på ett tvätteri. Får sedan tillbaka den ren, struken och med någon färgglad tråd eller ett nr i!
Nu ska vi snart åka till Östersund med kulturförståelsen! Gå på museum och hinner även med en sväng på stan!!
Kan vara nice efter några dagar i vildmarken!

För er som vill piffa till bloggen, designadinblogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0