plugg..

Idag var planen att jag skulle ha en pluggdag.. Men har inte kännt mig alls motiverad till att sitta och plugga.. Lite har det blivit iaf. Har tittat över min ekonomi och betalat räkning iaf, tvättat lite till också så några vettiga saker har blivit gjorda idag.
Vandrade över till jämte och lagade mat med Hannah idag, blev gott. Ska nog över till den borgen snart igen för lite film!
På fredag bär det av hem till Linköping! Ska bli skönt att komma hem!
Träffa Familjen inklusive Josen och Pussi! Sen måste jag hinna träffa Micis!! Men blir en fullspäckad helg till skillnad från denna lugna helg!



Saknar er

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi saknar dig också! Ska bli mysigt att få ha sin sina båda flickor hemma till helgen. Puss så länge!

2009-09-27 @ 20:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0