Trondheim

Gårdagen började inte på bästa sätt direkt.. Morgonen var lite stressig med tanke på att vi skulle fara till Trondheim och jag skulle posta första stipendie ansökan (var sista dagen). Sprang upp till biblioteket för att skriva ut blanketten men givetvis fungerade det inte... Hann inte mecka mera så fick sätta mig i bilen mot Norge. Vi skulle åka efter alla andra men när de andra åkt inser vi att vi har punka på bilen.. De andra får byta däck medan jag springer in för att fixa med papperna.. ingen succé nu heller.. sätter mig i bilen igen.. men nu startar den inte.. Bilkunnig som jag är (kanske inte men..) inser jag att det är batteriet som är urladdat..  Efter vissa om och men får vi hjälp att ladda batteriet så vi kan starta bilen och jag hinner få ut papprena och kan nu posta ansökan!
Dagen i Trondheim blev trevlig!!
Först besökte vi domen, en domkyrka. Sen blev det pizzabuffé i tornet och efter det IKEA!

Idag har det blivit lite plugg, film och snart blir det mat och idol!
Trevlig helg allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0