Knöglare, vikare eller vänster hand?

Idag hade vi redovisning, gick helt okej iaf. Sen fikade vi fairtrade, fairtrade fokus veckor.
Sen har vi fått hemtentan, har faktiskt varit duktig och gjort 2/5 frågor!
På fysisk fostran lekte vi lite lekar. Jag fick även bli påminnd om hur jobbigt det är att rocka rockring! Har blivit dålig på den konsten också...

Till alla er "knöglare" därute:
Om hela världens befolkning skulle använda toapapper så skulle jordens skog ta slut inom 50 år. Antagligen är den siffran ännu lägre om alla vore knöglare!!!
Men jag tycker om er ändå!!

Kommentarer
Postat av: josen

haha kände mig så träffad på knögglare, ska skärpa mig!

2009-10-21 @ 21:20:28
URL: http://jorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0