guitar hero

Sitter och försöker spela på albins gula gitarr, var ett tag sen så fingrarna är väl inte i sin bästa form eller största problemet är nog mitt icke existerande taktsinne.. Landslide med Smashing Pumpkins är det som gäller, så sjukt fint gitarr spel i den!
Såg en bit av programet, den stora resan. Så kommer väl jag leva snart!!! :D
Har haft en mysig kväll, suttit och snackat med Pernilla, min granne rakt över!
Förövrigt har dagen rullat på med lektioner, hoppade "fysisk fostran" pga dumma förkylningen..
Jag har idag försökt kolla på stipendier lite men det är ju en helt vetenskap så det kommer nog ta ett tag...
Nu är det väl snart dags att sova, eller var väl dags för ett tag sen kanske...

Denna bilden har jag snott.... Sjukt fin bild på en snygg gitarrist ;)

"-Varför tog de fram gitarrerna om de inte skulle spela?
-För att få tjejer
-Men det funkar ju!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0