Kanon helg!!

Tack till de bästa tjejerna för en kanon helg!!! :D Så kul att se er igen!!!
 
Men innan jag fick åka ner till Halmstad var jag ju tvungen att jobba i fredags. Vaknade 7.15 av telefonen, det var personalchefen som ringde.. Jag hade försovit mig.. Hemskt start.. Kl 7.30 var jag på jobbet iaf. Lugn dag, smet lite tidigare med för att hinna hem innan bussen gick. Men som alltid fick jag brottom i sista stund iaf.. Tack Emilie för skjutsen till station! Tittade på film för att fördriva tiden på resan.
Tjejerna och Umegrabbarna hade redan anlänt till Johanna!! I helgen blev det ett besök i Tylösand, party och mys!!
Synd att vi bor så långt ifrån varandra så man inte kan ses så ofta.. Men ack så kul det är när vi väl ses!!
Hemresan sov jag största delen men kollade även på Johannas alla kort från asienresan!! Flashback!

Hela härliga gänget! Anna, Tobias, Frida, Johanna, Fredrik, Micke och jag

Idag var man tillbaka på jobbet igen.. Josen is back!! Känns väldigt bra!
Flyttar nog till Josen i några dagar nu! Då kanske jag inte försover mig iaf!
Fick våfflor av Fanny när jag kom hem! Mycket gott, så länge sen! Det betyder att jag träffar Matilda alldeles för sällan! :P

Kommentarer
Postat av: Anna

åh, tack för helgen! hoppas höften blir bättre haha!

2009-07-28 @ 14:45:51
URL: http://annaamarklund.blogg.se/
Postat av: Frida

Tusen taaack för helgen =) Superkul ! :)

haha, man ska leva på marginalerna :)

Vi får styra upp att ses snart igen =)

2009-07-28 @ 18:15:24
URL: http://fridaby.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0