Påsk helgen

Nu sitter jag på en fullsatt buss på en regnig motorväg påväg hem till Halmstad igen...
Vi har haft en mysig påsk i Skåne och på östgöta slätten!
I torsdags åkte Fredrik och jag ner till Malmö för lunch och strosa i affärer, dock var tåget inställt så vi fick sitta på perongen en timme innan vi kunde åka söderut. På kvällen åkte vi hem till sis, mamma och pappa hade också åkte ner! Vi tjejer tog en joggingrunda på kvällen! Annars blev det mat, fika, godis, konstrunda och loppis innan vi åkte till Linköping i lördags (utan Fredrik som var tvungen att jobba). På kvällen var vi hemma hos Carlsson och myste! Det blev en kort visit i Linköping men jag hann iaf träffa Emilie och ta en runda på ikano, där vi även sprang på Micis och tränat box med mamma! Idag har vi fikat hemma hos mormor, plockat blåsippor i skogen med Fanny och Findus och ätit gott! Nu hem till vardagen med plugg...

På IKEA inhandlade jag en kökstrappa så jag når upp till skåpen i köket, den ska målas gul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0