Bara for att svenskar bryr sig - vadret

Det ar har sasong for de "short-rain" , det innebar att det har regnat varje dag sedan jag kom hit... Tack och lov har det inte stort sa mycket da det ar kortvarigt eller pa kvallen/natten. Allt i mitt talt kanns fuktigt och jag har dragit pa mig en forkylning. Eftersom vi befinner oss 1900 moh blir det kallt pa kvallarna och ar ganska svalt i ovrigt, men nar solen tittar fram kan det bli riktigt varmt och skont!!

Idag har vi varit nere i byn, pa skolan och pa marknaden. Vi at lunch i byn hos en mama. Sen har vi fortsatt vart pappers-projekt, med lite strorre framsteg idag!
Nu ar det snart dags for kvallsmat!
Badaj!

Kommentarer
Postat av: Livet

Så himla nice med några uppdateringar om hur du har det! Krya på dig! PUSSKRAM

2011-11-18 @ 00:55:47
Postat av: Anna

Hoppas du har det super bra :) Har du fått allt från lektionerna och så från Kristina? Vi måste komma på en destination som vi ska skriva vårt arbete om med .... Några förslag? Passa på och njut av den sista tiden nu, Puss!

2011-11-21 @ 13:42:24
Postat av: Lina

Hej Anna!

Jag har det super! Jag har bara ognat igenom forelasningarna for datorerna ar sa sega.. Men vi kan val ses redan pa mandag och satta fart?! Forhoppningsvis ska jag fa lite sol och bad pa torsdag!

Puss

2011-11-21 @ 16:24:19
URL: http://youspinnmyworld.blogg.se/
Postat av: Anna

Låter härligt! Absolut, jag kommer till hstad kring lunch så vi kan ju höras av :) Puss!

2011-11-22 @ 19:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0