sidecut

Kan meddela att det inte blir någon sidecut för min del... Insåg (efter en ganska dramatiskt insident (dock inte lika dramatisk som när mamma skulle bleka mitt hår)) att jag har för tunnt hår. Kul att man har så tunt hår att man nästiltill är skallig... Får väl se om jag kan vänta och hoppas på att mitt hår ska växa lite istället...

Blev filmkväll ikväll och snart ska jag nog krypa under täcket och sova tills jag vaknar!
Kanske ska kolla efter bokhylla hos amnesty imorgon, sen vill jag se om "mina" skor har kommit in på scorett än! Finns gott om plats i min garderob ;)

Kommentarer
Postat av: Livet

Haha, kan man inte få se bild på resultatet av den dramatiska incidenten? ;P Förövrigt så "råkade" jag köpa ett par låga skinnboots (från vagabond) igår, insåg att jag inte kan springa runt i trasiga converse i vinter så tycker att mitt köp var väldigt motiverat!

2010-10-09 @ 20:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0