Planering

Idag har vi pratat en del om resan till Tanzania, praktikplats och dylikt!! Ska bli så kul!!
Vi tittade på lite diabilder från landet, då kom en del minnen fram sen familjen var där!
När vi åt minestronesoppa i Ngorongoro, när vi lekte med våra små hundar på stranden i Mombasa, när bilen nästan fastnade i vattengraven på vägen, äckliga "toan" som vi stannade vid under en bilfärd när jag hade hemsk huvudverk (dock börjar jag vänja mig vid sånna toaletter nu), Josefine som aldrig hade flätat vit hår innan, den svarta lucian, lukten av jord bakom huset, skålen som gick runt bordet för att tvätta händerna innan maten skulle ätas med just händerna, de gröna äggen och de glada männsikorna i det vackra landet!!! Längtar!!
Pappa som kollade på diabilder igår får inte gömma undan dom igen innan jag har tittat på bilderna från vår Afrika semester!
När det gäller praktik plats vill jag helst bo i en bergsby och leva som kvinnorna där eller åka runt mellan massaibyar, det sista sägs dock vara tufft... Vi ska bestämma imorgon.
Btw, ingen snö idag!

Kommentarer
Postat av: josen

Du är ju tuff juuuh ;)

2009-09-30 @ 18:09:13
URL: http://jorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0