Home is where my heart is

Hemma i Linköping nu!
Fredagkvällen var oerhört lugn, var nästan inte en kotte kvar. Spelade lite guitar hero, kan medela Blom att det gick mycket bättre än första gången, även om jag är sämst... Sen såg vi idol, sen gick jag över till mitt öde hus, packa och somnade!
Igår fick jag skjus till stationen av snälla Anni. Till min glädje fick jag sällskap ända till Stockholm av en tjej från skolan! Underlättade all väntetid och den långa resan på 13h.
Väl framme i Linköping 23.55 hämtar bästa Josen upp mig och vi drar in till stan för att shaka!
Trevligt att träffa massa andra kändisar också!
Idag har jag haft en livlig disskution om massaier med mor och far, ska höra mig för med några andra med lite erfarenhet. Vi får se hur det blir.
Nu ska mamma och jag åka och titta på en symaskin.
Är hemma till 2nov, så är jätte skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0