Chokladbollsprovning och tårta!

Haha, låter som jag lever ett nyttigt liv?! igår åkte vi hem till Micis, Jag, Emilie och Josen, för grillkväll. Mycket gott blev det. Grillade min kyckling med massor kryddor och till det hade Micis fixat massa gott, potatis, salad och tsatziki. Sen hade hon fått chokladbollar av sin granne som vi skulle prova för att se vilken som var mest lik delikatobollarna. 5 olika sorter var det. Vi orkade ingen efterrätt efter det. Vi var riktigt seriösa och skrev en utvärdering och gick till grannen och tackade för bollarna! Blev en trevlig kväll, glömde till och med bort att jag skulle upp och jobb idag.. Åkte till utebion sen, men filmen lämpades inte på utebion och så var vi lite trötta så då åkte vi hemåt.

Jobbdagen var slapp, gjorde klart dagens och morgondagensordrar fort och sen skulle vi flytta (har renoverat) men fanns inte så mycket att göra och när vi blev tillfrågade om vi ville sluta var det ju ett givet ja! Jag och Josen åkte hem och la oss vid ån. Vid tre blev det fika och tårta hemma , Mamma fyller år! Jag var även snäll och gav henne frukost på sängen och paket innan jobbet. Emelie fyller också år idag, Grattis till er båda!

Jag och Micis hade kortbytardag igår med!



Finaste kortet :P                                   Saknar dig Jennie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0