Träningspass

Dagens äventyr var när jag och min granne skulle åka och handla inför helgen. Vi tänkte utnyttja våra cyklar nu innan snön kommer. Börjar med lite "down hill" för att pumpa däcken. Sen bar det av på en lantväg, som sedan tar slut och man tvingas köra på E14 där folk kör som idioter "hastighetsskyltarna är väl bara till för turister?!" Vi överlevde och svängde av mot ICA, nerförsbacke, skönt! Handlar lite, eller ganska tungt blev det. Packar ryggorna och hoppar upp på cykeln igen. Backen går nu uppför... i 1 km.. brant. Kunde ju knappt andas när vi nådde toppen.. Snacka om att jag är otränad.. Ett problem som jag har tagit tag i ikväll. Vi har spelat vollyboll hela kvällen!

Har precis snackat med Josen, update hemifrån! Mycket trevligt!
men nu ska jag släcka och sova, har nog varit en tillräckligt jobbig roomie för ikväll...
Sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0