På min önskelista

Efter en fika på Espresso house blev jag kär i denna soffa... Efter ett antal fika var jag tvungen att fråga var man kunde få tag på den, svaret var artwood. Dessvärre ligger den i en allt för hög prisklass.. men ack så fin! Kanske går att hitta någon liknande secondhand?!
Till min "nya soffhörna" ;) skulle jag vilja ha en nätt fåtölj i afrikatyg alt inka eller kelmin. Kanske en Emma eller Husmor!
I min hörna skulle jag gärna ha ännu fler puffar!
En annan sak jag önskar mig är ett gammalt fönster som fungerar som tavelram till fina fotografier!
Massa julklappstips till en loppis/auktions galen mamma och syster och en fotoglad pappa och pojkvän!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ha, man skulle tro att du är ute efter en större lägenhet i stället för tvärtom.....Och aldrig trodde jag att du skulle vilja ha dessa fåtöljer,Emma kanske men absolut inte Husmor (jag menar bara namnet borde ju avskräcka dig???)Du kanske håller på att bli vuxen och inse vad som är vackert????? Jag ska hålla ögonen öppna på mina loppisrundor. Puss min älskade dotter!

2012-11-02 @ 14:45:40
URL: http://ingelaj.blogg.se
Postat av: Anonym

Den Emman har jag klätt åt Urnatur.kul att du hittat just den bilden.

2012-11-23 @ 22:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0