nedräkningen kan börja

Idag har det varit en fin höstdag, vi cyklade ut till Möllegård för att reka inför guidningen imorgon, gick omkring i två timmar, åt tre kulor med italiensk chokladglass (varav en hette Tanzania) och cyklade hem.
Idag är det exakt 2v tills jag åker till Tanza, kan inte fatta det...

Laddade min söta,lilla, rosa ipod med partymusik idag och begav mig ut och jogga, även om det bara blev 4km så kändes det bra, tror jag höll ett högt tempo! Har inte sprungit sedan i sommras men det har ju blivit lite annan träning iaf! Igår fick jag till och med beröm för att jag hade bra teknik på crosstrainingen, passet asså!


Kommentarer
Postat av: L

Älskar bilden! Shit, det är ju verkligen snart du åker! Får se till att svara på ditt brev nu så du hinner få det innan du drar...!Inte illa med berömmet på crosstrainingen, var det Stefan som berömde dig? ;)

2011-11-01 @ 10:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0