Project

När man vaknade imorse var jag iaf inte tvungen att tänka på någon dum tenta, däremot ägnade jag fm åt CV och intervju, helt i onödan, då jag är 98% säker på att jag (tyvärr) inte får jobbet, av EN anledning....
Sen blev det en sväng till stan med Anna och Elin!
Ikväll blev det (äntligen) träning igen, har blivit dåligt med den varan de senaste två veckorna så idag blev det crosstraining! Sen tog jag cykeln hem för att tvätta..
Idag började en ny säsong av project runway, när det var slut tog jag fram symaskinen och började sy en stor kudde i tanza-lappmönster men nu blev symaskinen trött så det är bäst jag också sover nu!


Kommentarer
Postat av: Livet

Du smälte så bra in i inredningen i Matema ;P Haha, jag kom att tänka på bilden på mig som togs samtidigt som det där kortet, jag var inte riktigt lika glad...haha. Kul med syprojekt, jag har ju också lite tyg från Tanza som borde få bli kuddfodral! PUSS

2011-03-29 @ 06:28:26
Postat av: Josen

vad var anledningen?

2011-03-29 @ 09:11:30
URL: http://jorran.blogg.se/
Postat av: Mamma

Time for update!

2011-03-31 @ 15:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0