tentaplugg

Igår började jag skriva lite på hemtentan, satt i skolan och plugga. Idag har jag fortsatt här hemma, kan inte påstå att jag kommit så långt men jag har iaf kommit igång.
Efter några dagar i fjällen, där man är ute och rör på sig varje dag, var jag taggad på att komma hem och träna hårt men det har ju inte riktigt blivit av eftersom jag har känt mig lite krasslig. Men det verkar inte som det bli värre än så så idag mjukstartade jag, drog på mig gummistövlarna (+4 och regn) och cyklade till sats för bodybalance, kändes lite lagom!

Kommentarer
Postat av: Livet

Hejja hejja! (Med träningen och hemtentan!). Bilden påminner mig om en sjukt rolig photoshoot, när blir det repris?

2011-02-10 @ 23:27:31
Postat av: Lina

tack!!

Jag tycker vi borde göra en repris snart! eller väntar vi tills i sommar så vi slipper frysa!;)

2011-02-11 @ 17:24:38
URL: http://youspinnmyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0