Hemma i blåsiga halmstad

Vi kom hem runt kl 21 igår, efter en lång och inte allt för rolig resa.. Uppe med tuppen för att ta bussen kl 6.20 sen 4 h väntan i Karlstad, började kännan mig sjuk, sen vidare med tåg men inte i första klass som vi faktiskt hade bokat.. När vi kom till Gbg så hade vi 2,5h där, som tur var hittade Fredrik en Sj lodge för oss med 1:a klass biljetter så vi fick lite fika och lugn och ro innan vi åkte sista streckan hem. Prio ett var såklart att hämta lilla Saga! <3
I natt har det blåst storm här, trodde mer än en gång att fönstret skulle blåsa in.... Fredrik var uppe i
tidigt imorse med för ett extra jobb men Saga höll mig sällskap i den stora sängen!
Har varit i skolan på förmiddagen och snart måste jag ta tag i hemtentan, får se om jag väntar tills imorgon, behöver plocka undan i lägenheten idag...


I april ska jag köpa dessa söta shortsen från H&M Conscious Collection


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0