Outside my window


Idag skiner solen utanför fönstret!! Jag och Fredrik har tagit en långpromenad på stranden! Ikväll ska jag köra body pump, blir lite lugnt då förkylningen inte släppt helt.. Annars har jag fixat lite med CV, plockat undan och diskat idag, är lektionsbefriad! Imorgon lär min skolbok komma, så då kanske det blir lite plugg, annars ska jag se om jag får ta bort stygnen på ryggen och sen ska jag söka lite extrajobb! Livet känns genast bättre när solen lyser! Btw, saknar mitt krypin i fönstret därhemma...

Kommentarer
Postat av: Livet

Åh, jag vill se ut som tjejen på bild nr 4! :P Blå klänning och fint hår! Solen gör verkligen mycket, allt blir så mycket roligare då!

2011-04-04 @ 20:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0