da'n føre da'n

Imorgon ær den stora øppningen! Men redan idag har vi haft att gøra och dricksen har børjat rulla in!
Sprungit runt och serverat så jag har ont i føtterna.. men har fått mig en stek och grædde och jordgubbar så det ær fint!
Vi har iaf en galen och skøn chef, mer æn så ska jag inte skriva!! :D
Har dock inte så mycket fritid så vi har inte hunnit se oss om på øn så mycket.. Jag har inte ens sett ælgar!
Nu ær det en konstnær hær som ska ha utstællning på cafét, jætte fina tavlor!
Annars, ni får hålla tummarna att det går bra imorgon!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till med jobbet. Hoppas att du får mycket dricks. Här hemma är det sol men halv storm. I eftermiddag ska det regna igen....

Puss från familjen!

2010-06-12 @ 10:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0