Update

I lördags stängde vi fiket kl 21 istället för 02, fick kasta ut folk precis som i fredags natt. Sen bar det av hem för att för en gång skull sminka sig och sätta på sig klänning!
Sen blev det fest på gamla skolan! Chefén var upp på scen och sjöng, vi försökte önska himmelblå låten men han är nog tröttare på den än vad vi är :P och då kan jag tillägga att vi är sjukt mätta på den låten...


Bar denna klänning men high heels istället för gummistövlar.
När det var dags att traska hemåt, tänkte jag och Emilia ta en genväg, blev inte så lyckat när vi sprang över bergen på mossbäddarna genom träsk.. Skorna hamnade i väskan.. Slutsatsen blev att det är bättre att hålla sig till öns enda väg!

Igår skulle jag vara ledig men blev till att hoppa in och jobba två timmar. Annars blev det till att glo på Sex and the city, har kommit till tredje säsongen!
På kvällen bjöd flicksen på Biff med ris, en god middag som vi kunde avnjuta sittandes och i lugn och ro. Vi har nämligen blivit vana vid att stå och kasta i oss maten..
Sen satt jag och kollade massa bloggar som Liv tipsade om! Ska ge lite tips på bloggar jag läser just nu, lite senare!

Kommentarer
Postat av: Hannah Skoog

Snygg du är Lina!:)

2010-07-11 @ 11:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0