Kaos på cafét och i mitt huvud

Igår var det KAOS, sjukt mycket folk och sjukt mycket att gøra men det gick fint! Børjade dagen på ett ypperligt sætt, blev frukost vid havet, igår sken solen! På kvæll satte vi Fredrik på jobb, han vill ju se fotbollen och den visades på jobbet :P



Efter matchen blev det en båttur till Vega där vi hängde i en nice stuga.
Idag har det varit lugnt här på cafét så Fredrik fick ledigt, mycket jobbigare att gå upp på morgonen när den andra får ligga kvar....
Idag har ju beskedet från studera.nu kommit, det har gjort att jag fått beslutsångest över framtiden. Lite smått PANIK.

Kommentarer
Postat av: Livet

Har lyssnat sönder den där låten i sommar, galet härlig! Jag saknar dig sötis!

2010-07-12 @ 22:33:16
Postat av: josen

jag har med panik så då är vi inte ensamma iaf. kom hem nu!

2010-07-13 @ 19:10:33
URL: http://jorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0