borta bra men hemma bäst

Jag undrar hur många i vårt avlånga land som har ångest just nu, när beskedet från studera har kommit. Beslutsångest ellet ångest över att de inte kommit in på det de önska.
Själv har jag mest ångest pga att jag inte längre enbart har mig själv att tänka på när jag ska fatta beslut.. Lite panik att hitta lägenhet har jag också... men men...
Idag har jag iaf varit ledig, har dock inte tagit mig för särskilt mycket, kommer vara helt slutkörd efter 7v fulla av jobb här. Men nu åker jag snart hem, borta bra men hemma bäst!
Idag har jag skrivit brev till Liv och när jag gick ner till cafét hade jag även fått ett brev från min fina trio <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi längtar efter dig och att få krama dig riktigt ordentligt. Puss och Kram från mamma och pappa

Felix och Findus hälsar att de vill att du ska komma hem snart!

2010-07-14 @ 21:45:54
Postat av: Livet

Ser framemot att få brev ;)

2010-07-15 @ 10:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0