familytime

Då har familjen övergivit mig (dom kanske känner att det är jag överger dem istället eftersom jag inte är hemma i jul..). Vi har iaf haft en trevlig helg! Lite mellandagsmys-känsla! God mat, lite pyssel, klätt julgranen, tittat på film och gått en promenad i snöyran! Nu sitter jag i soffan med choklad, torkade äpplen, tv, plugg och surf (jag är tjej så jag kan göra fler saker samtidigt!). Nu är det bara 1 vecka och 4 dagar tills jag och baby drar!! Helt sjukt, helt underbart!


Love u <3

Kommentarer
Postat av: Mamma och Pappa

Love you back!

2010-12-05 @ 19:52:13
Postat av: Livet

Låter som en sjukt mysig helg! Vilket datum åker ni? (orkar inte räkna ut det själv..:P). Vi måste ju hinna höras innan dess och förhoppningsvis har du också hunnit få ett brev innan ni åker! Puss! <3

2010-12-06 @ 08:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0