Storulvån

Sitter på Storulvånsfjällstation och chillar! Kanske ska jag ut och sätta mig i en snödriva och sola lite snart!
I måndags var jag inte så aktiv, tog en promenad i det gråa vädret och hängde i bastun! Igår däremot!
Blev en tur på fjället med längdskidor! Ett litet äventyr och en ny upplevelse för mig som kommer från Östgötaslätten!
Hade regnat på natten så det var rätt isigt så när det gick nedför så gick det undan, lite svårt att stanna eller svänga med längdskidor... Men man kan ju alltid sätta sig på rumpan!! Sen var det dags för fikapaus, skidorna fick vila lite vid en stolpe men mitt i lugnet så får de för sig att smita ner för en backe... Var bara att traska efter de små vilda skidorna, insåg att det var ganska mycket snö när jag sjönk igenom ända till låret :p
Mycket rolig och trevlig tur även om jag inte är någon gudinna på skidor!!
Passade även på att skaffa mig en ful solbränna...
Kan lägga upp lite bilder när jag är tillbaka på skolan!
So long folks!

Kommentarer
Postat av: Livet

Lina, man skulle ju kunna tro att du är född på skidor ;)

2010-04-28 @ 22:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0