pucko

Trodde att gårdagen var en bra dag... Började med lyxfrukost hos min andra hälft, Josen! Tack för en bra start på dagen! Efter lite skönhetssalong och ett par jeans rikare gick jag hem i kylan igen.
Sen tog vi bilen in till stan där jag dumpa Josen och åkte själv vidare till Emilie! Där lukta det nybakde muffins som hon bjöd på medan vi satt och snacka! Vart dock en snabbvisit för sen skulle jag vidare och hämta mamma för box på friskis!
Vi invigde mammas egna nya handskar. När det blir en liten kort paus i passet passa vi på att dricka lite vatten vid fönstret, därifrån har vi fin utsikt över vår svarta pärla. Men något konstigt inträffar just i den stunden, det står en mopedist lutad mot bilen.. vi undrar vad han håller på med.. Tillslut går lyset upp, han gör inbrott i bilen.. Han åker iväg och vi ser att lilla bakrutan är trasig. Mamma springer ner och jag kommer på att jag borde kolla signalament... Vit hjälm, grön jacka på en mörk vespa, PUCKO.
Jag tar ut mina aggresioner på en tjej under sista boxlåten..
Mamma har ringt 112. Även en kille från gymet hade sett vad som hänt.
Snackar med polisen, frågan är hur mycket det ger... Mamma blev av med en hel del.
Sen bar det av hem med färre ägodelar och en trasig bil.. Två månader i "farliga" afrika utan att bli bestulen och så kommer man hem till Linköping.....
Kvällen slutade iaf lite bättre för min del, fick ett toppen erbjudande för i sommar!!!

Idag har vi dragit omkring på stan! Men nu blir det till att fixa sig, Party ikväll!!! Måste TAGGA!

Gårdagens frulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0