Ut på tur, aldrig sur!

Jag har..
Hållt en krokodil
Ridit dromedar
Klappat lejon
Ridit elefant
Blivit stångad av en ren


Leif är blind och har blivit utstött av sin flock..
Men finns mer att uppleva, håller med mina vänner!!

Vi har varit på fjälltur i tre dagar. På storulvån. Bodde på en fjällstation så vi har fått sova inomhus i sängar och ätit hotellfrukost! Något som jag är glad för!!
Vi har gjort två toppturer, måste säga att Sverige är fint! Sen har vi plockat bär och svamp. Bastat och pratat! Några sköna dagar.
Igår när vi kom hem kännde jag mig febrig och sov hela em och kvällen, men det gjorde nog gott för idag mår jag bättre.

Lite blåsigt var det på toppen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0