Blondie

Sitter här i Ume i Maggies mysiga längenhet! Bussresan gick fint, var framme här i onsdagskväll. Då blev det lite film, prat och mys! På torsdag morgon kom även skåningen hit, Johanna!
Har hunnit med några vändor på stan. Jag har in handlat en klänning till bröllopet och ett underställ till vildmarksdagarna. Blev även kär i ett par skyhöga klackar, men höll i plånboken då :P
Nu är jag även en blondare version av mig själv. Johanna har haft frisörstudio här idag så båda jag och maggie har nya hårfärger! Har tagit en skön höstpromenad också! Igår blev det utgång med balibrudarna, blir till att tagga om och tagga till i kväll också!! :D
Snart dags att börja med kvällsmaten!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0