Mindre ost åt folket!

Hård dag. Jag har jobbat från kl 7-21.40. Ser ost när jag blundar, nästan så illa är det... Eftersom Gunilla, hon som kan allt och har jobbat där i fem år, har semester är det jag som fick ta hennes roll med ansvar,  tjat och lära ut.. Inte roligaste dagen, men Josen är ju där och förgyller tillvaron iaf! <3
Imorgon blir det gratis bio iaf, the proposal! Släpper all ost senast kl 17.15 för lite roligare saker!!
Nu ska jag väl snart sova, har inte hunnit med mycket annat än jobb idag, men fet lön väntar jag på iaf!

Kommentarer
Postat av: josen

tack o lov att vi har varann. o filmen va ju bra med !

2009-06-16 @ 21:40:00
URL: http://jorran.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hej!



Så du har skaffat en blogg nu utan att berätta! Men jag hittade dig i cyberrymden i alla fall! Nu måste jag göra iordning och gå och lägga mig. Puss och kram så ses vi på fredag!

2009-06-17 @ 22:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0