Gummibåt på ån!

Igår var det afrikadag här hemma och hos Josen, vilket bjöd på oljekyckling och annat smaskigt! För de vuxna (Josen och jag räknas inte dit) blev det massa minnen och historier. Jag och Josen sola och bada mest. Hann träffa Blom en sväng, äta lite glass och sen blev det filmkväll här med Josen!

Idag är det sista dagen på semestern, vilket är väldigt deprimerande, men jag tror Josen och jag hade vår deppdag igår så slipper förhoppningsvis söndagsångest idag.. eller börjar väl krypa sig på lite.. Idag har vi åkt gummibåt, höll dock på att inte få någon luft i båten men fick hjälp av några trevliga främlingar! Sen har vi givetvis solat och badat också! En snabbis till ikano blev det också, köpte presenter till mamma. Josen köpte något mycket roligare!!
Tror det blir vollyboll snart! Är ju 32 grader ute så bör ju inte sitta inne framför datorn så ska ut och röra lite på mig, även om jag är rädd för bollen.

Kommentarer
Postat av: josen

haha vi va ju bra på wollyboll tycker jag. o jobbet gick ju iaf idag. vi överlevde

2009-06-29 @ 16:39:11
URL: http://jorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0