Ljusglimtar i vardagen


Idag blev det dinner time på steves med Josen och Alex! Gott och trevligt!!
När jag kom hem har jag suttit på designadinblogg.se men utan några större framsteg.. Tiden bara springer iväg iaf.. Snart dags att jobba igen..
Funderar nästan på att vara ledig på fredag, fick vara det både imorgon och fredag om vi ville. Vi får se, det är ju alltid pengar till högen när man jobbar. Kan ju vara bra att ha lite om man får reseabstinens!
Imorgon ska jag försöka ta mig i kragen och städa mitt rum efter jobbet, det behövs.. På fredag blir det fest hos Emilie!! Det ser jag fram emot!! Och på lördag blir det utgång med Micis och hennes vänner! Så ser planerna ut. Vi får se hur verkligheten blir!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0