distraction

Jag var jätte duktig och började städa mitt rum men sen kom moment som distraherade mig.. Så nu fastnade jag här.
Kan glömma att vara ledig imorgon, skulle tagit min chans när jag blev tillfrågad i går.. Men men, det är FREDAG imorgon iaf!! Kan ju behöva lite extra pengar nu när jag ska till Halmstad två helger  i rad!! Inflyttningsfest hos Johanna nästa fredag, då blir det Emilie och jag som kan sitta och flumma på bussen!! Helgen efter kommer Anna och Frida till Johanna också!! Weei!! babes, vad kul vi ska ha!!

Imorgon är det Josens sista dag (som det är sagt iaf) på osten.. Hur ska jag klara mig utan dig?! Okej, jag överlever väl men kommer inte alls vara samma sak..

Laddar för imorgon kväll iaf!! Känns bra att ha något kul att se fram emot så man orkar gå upp på morgonen.

Hinner kanske plocka undan allt i mitt rum innan maten iaf!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0