African Dream


Jag har insett att nu är det inte långt kvar tills jag ska flytta norr ut.. Hur ska jag klara av kylan och mörkret?!
U-linjen blir det på Hållandsfolkhögskola! Spännande blir det iaf! Hoppas jag får någon rolig roomie och ett härligt gäng i klassen.. Studieresan som går till Tanzania ska bli så otroligt spännande! Tillbaka till Tanzania efter 14år, gosh vad tiden går fort (Bilderna är dock från Sydafrika 2005).
Men innan jag far mot sydligare bredgrader måste jag lägga pengar på en vinterjacka och leva frilufsliv i åre!! Bara det är ju ett äventyr för mig.

Försöker övertala familjen om en resa till jul!! PLEASE!!!
Jag kommer få tillräckligt med vinter i norr!

Idag har ju solen visat sig för ovanlighetens skull, om jag blev glad när jag såg det vid lunch (har ju inga fönster under arbetspassen). Vid fikat kl 15 sken solen fortfarande! Men vid 16 när jag slutade kom givetvis molnen.. Om jag är bitter..
Hoppas familjen har det bra på semestern! Ni behöver inte oroa er för mig..
peace out!

Kommentarer
Postat av: josen

Lina nästa vecka o veckan efter det kommer jag att underhålla dig på alla raster. the bitch is back ;)

2009-07-23 @ 19:33:07
URL: http://jorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0